Відстеження результативності регуляторних актів
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта
рішення сільської ради «Про встановлення місцевих
податків і зборів на 2022 рік»
1. Вид та назва регуляторного акта.
Рішення сільської ради «Про встановлення місцевих податків і зборів на 2022 рік»
2. Назва виконавця заходів з відстеження.
Головний спеціаліст - юрисконсульт
3. Цілі прийняття акта:
Основними цілями регулювання є:
- приведення рішень сільської ради у відповідність до норм та вимог чинного законодавства;
- відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування при вирішенні питань щодо механізму справляння та порядок сплати податків та зборів;
- здійснення планування та прогнозування надходжень від місцевих податків та зборів при формуванні бюджету;
- встановлення доцільних та обґрунтованих розмірів ставок місцевих податків і зборів з урахуванням рівня платоспроможності громадян та суб’єктів господарювання та відповідно до потреб місцевого бюджету та Податкового кодексу України;
- встановити пільги щодо сплати місцевих податків і зборів;
- забезпечити своєчасне надходження до сільського бюджету місцевих податків та зборів;
- забезпечити відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування.
4. Строк виконання заходів з відстеження.
з 01.09.2021 року по 16.09.2021 року.
5. Тип відстеження – базове
6. Методи одержання результатів відстеження.
Для проведення базового відстеження використовувався статистичний метод. Відстеження результативності регуляторного акта проведено відповідно до фактичних надходжень до сільського бюджету від суб’єктів господарювання, які сплачують місцеві податки і збори.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних.
Враховуючи цілі регулювання, для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності:
- обсяг надходжень місцевих податків та зборів до місцевого бюджету;
- рівень проінформованості суб’єктів господарювання – платників місцевих податків і зборів.
СТАТИСТИЧНІ ПОКАЗНИКИ
тис.грн.
Надходження до місцевого бюджету від сплати місцевих податків і зборів
|
фактичні надходження 2020 рік
|
Очікувані надходження 2021 рік
|
+/- (2020 до 2021)
|
Місцеві податки і збори, всього: |
4694597,83грн |
11189200,00 грн |
+6494602,17 |
податок на нерухоме майно |
36145,59 грн |
195900,00 грн |
+159754,41 |
земельний податок |
3523789,46грн |
6240400,00 грн |
+2716610,54 |
єдиний податок |
1128242,78грн |
4742500,00грн |
+3614257,22 |
транспортний податок |
6420,00 грн |
10400,00 грн |
+3980,00 |
8. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта.
Прийняття даного регуляторного акта дає можливість привести регулювання у відповідність з Податковим кодексом України; забезпечити збалансованість інтересів суб’єктів господарювання, населення та органу місцевого самоврядування; збільшити дохідну частину бюджету міської ради від надходжень місцевих податків і зборів, сприяти її соціально-економічному розвитку .
Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступінь досягнення мети будуть визначені при повторному відстеженні. Повторне відстеження регуляторного акту буде проведено через рік з дня набрання ним чинності. За результатами повторного відстеження буде визначена ефективність та доцільність регуляторного акту.
Головний спеціаліст - юрисконсульт Олександр ПОЛІЩУК
Звіт
про базове відстеження результативності регуляторного акта — рішення Селищенської сільської ради «Про встановлення ставок орендної плати
за земельні ділянки на території
Селищенської сільської ради на 2022 рік»
16.12.2021 p.
1. Вид та назва регуляторного акта.
Рішення Селищенської сільської ради від 22.09.2021 № 16-115/VIII «Про встановлення ставок орендної плати за земельні ділянки на території Селищенської сільської ради на 2022 рік».
2. Назва виконавця заходів з відстеження.
Головний спеціаліст - юрисконсульт
3. Цілі прийняття акта:
- встановлення відносин, що виникають у сфері справляння місцевих податків та зборів;
- встановлення доцільних та обгрунтованих розмірів ставок орендної плати за земельні ділянки з урахуванням рівня платоспроможності суб’єктів господарювання та відповідно до Податкового кодексу України;
- збільшення надходжень до бюджету Селищенської сільської територіальної громади за рахунок орендної плати за земельні ділянки;
- здійснення прогнозування та планування надходжень від орендної плати за земельні ділянки при формуванні бюджету.
4. Строк виконання заходів з відстеження.
3 01.12.2021 року по 16.12.2021 року.
5. Тип відстеження – базове
6. Методи одержання результатів відстеження.
Відстеження результативності регуляторного акта проводиться відповідно до статистичної звітності, яка надходить до Фінансового відділу Селищенської сільської ради від Державної казначейської служби України у Черкаській області про надходження від орендної плати за земельні ділянки.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних.
Враховуючи цілі регулювання, для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності:
- обсяг надходжень від орендної плати за земельні ділянки;
- рівень поінформованості суб’єктів господарювання — від орендної плати за земельні ділянки.
|
Кількісні та якісні значення показників результaтивнocтi:
8. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта.
Прийняття даного регуляторного акта забезпечить:
- поповнення дохідної частини бюджету Селищенської сільської територіальної громади для забезпечення реалізацїї програм соціально-економічного розвитку;
- збільшення суспільних благ територіальної громади.
Головний спеціаліст - юрисконсульт Олександр ПОЛІЩУК
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта
рішення сільської ради «Про встановлення місцевих
податків і зборів на 2022 рік»
1. Вид та назва регуляторного акта.
Рішення сільської ради «Про встановлення місцевих податків і зборів на 2022 рік»
2. Назва виконавця заходів з відстеження.
Головний спеціаліст - юрисконсульт
3. Цілі прийняття акта:
Основними цілями регулювання є:
- приведення рішень сільської ради у відповідність до норм та вимог чинного законодавства;
- відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування при вирішенні питань щодо механізму справляння та порядок сплати податків та зборів;
- здійснення планування та прогнозування надходжень від місцевих податків та зборів при формуванні бюджету;
- встановлення доцільних та обґрунтованих розмірів ставок місцевих податків і зборів з урахуванням рівня платоспроможності громадян та суб’єктів господарювання та відповідно до потреб місцевого бюджету та Податкового кодексу України;
- встановити пільги щодо сплати місцевих податків і зборів;
- забезпечити своєчасне надходження до сільського бюджету місцевих податків та зборів;
- забезпечити відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування.
4. Строк виконання заходів з відстеження.
з 01.09.2021 року по 16.09.2021 року.
5. Тип відстеження – базове
6. Методи одержання результатів відстеження.
Для проведення базового відстеження використовувався статистичний метод. Відстеження результативності регуляторного акта проведено відповідно до фактичних надходжень до сільського бюджету від суб’єктів господарювання, які сплачують місцеві податки і збори.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних.
Враховуючи цілі регулювання, для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності:
- обсяг надходжень місцевих податків та зборів до місцевого бюджету;
- рівень проінформованості суб’єктів господарювання – платників місцевих податків і зборів.
СТАТИСТИЧНІ ПОКАЗНИКИ
тис.грн.
Надходження до місцевого бюджету від сплати місцевих податків і зборів
|
фактичні надходження 2020 рік
|
Очікувані надходження 2021 рік
|
+/- (2020 до 2021)
|
Місцеві податки і збори, всього: |
4694597,83грн |
11189200,00 грн |
+6494602,17 |
податок на нерухоме майно |
36145,59 грн |
195900,00 грн |
+159754,41 |
земельний податок |
3523789,46грн |
6240400,00 грн |
+2716610,54 |
єдиний податок |
1128242,78грн |
4742500,00грн |
+3614257,22 |
транспортний податок |
6420,00 грн |
10400,00 грн |
+3980,00 |
8. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта.
Прийняття даного регуляторного акта дає можливість привести регулювання у відповідність з Податковим кодексом України; забезпечити збалансованість інтересів суб’єктів господарювання, населення та органу місцевого самоврядування; збільшити дохідну частину бюджету міської ради від надходжень місцевих податків і зборів, сприяти її соціально-економічному розвитку .
Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступінь досягнення мети будуть визначені при повторному відстеженні. Повторне відстеження регуляторного акту буде проведено через рік з дня набрання ним чинності. За результатами повторного відстеження буде визначена ефективність та доцільність регуляторного акту.
Головний спеціаліст - юрисконсульт Олександр ПОЛІЩУК
Звіт
про базове відстеження результативності регуляторного акта — рішення Селищенської сільської ради «Про встановлення ставок орендної плати
за земельні ділянки на території
Селищенської сільської ради на 2022 рік»
16.12.2021 p.
1. Вид та назва регуляторного акта.
Рішення Селищенської сільської ради від 22.09.2021 № 16-115/VIII «Про встановлення ставок орендної плати за земельні ділянки на території Селищенської сільської ради на 2022 рік».
2. Назва виконавця заходів з відстеження.
Головний спеціаліст - юрисконсульт
3. Цілі прийняття акта:
- встановлення відносин, що виникають у сфері справляння місцевих податків та зборів;
- встановлення доцільних та обгрунтованих розмірів ставок орендної плати за земельні ділянки з урахуванням рівня платоспроможності суб’єктів господарювання та відповідно до Податкового кодексу України;
- збільшення надходжень до бюджету Селищенської сільської територіальної громади за рахунок орендної плати за земельні ділянки;
- здійснення прогнозування та планування надходжень від орендної плати за земельні ділянки при формуванні бюджету.
4. Строк виконання заходів з відстеження.
3 01.12.2021 року по 16.12.2021 року.
5. Тип відстеження – базове
6. Методи одержання результатів відстеження.
Відстеження результативності регуляторного акта проводиться відповідно до статистичної звітності, яка надходить до Фінансового відділу Селищенської сільської ради від Державної казначейської служби України у Черкаській області про надходження від орендної плати за земельні ділянки.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних.
Враховуючи цілі регулювання, для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності:
- обсяг надходжень від орендної плати за земельні ділянки;
- рівень поінформованості суб’єктів господарювання — від орендної плати за земельні ділянки.
|
Кількісні та якісні значення показників результaтивнocтi:
8. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта.
Прийняття даного регуляторного акта забезпечить:
- поповнення дохідної частини бюджету Селищенської сільської територіальної громади для забезпечення реалізацїї програм соціально-економічного розвитку;
- збільшення суспільних благ територіальної громади.
Головний спеціаліст - юрисконсульт Олександр ПОЛІЩУК
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта
рішення сільської ради «Про встановлення місцевих
податків і зборів на 2022 рік»
1. Вид та назва регуляторного акта.
Рішення сільської ради «Про встановлення місцевих податків і зборів на 2022 рік»
2. Назва виконавця заходів з відстеження.
Головний спеціаліст - юрисконсульт
3. Цілі прийняття акта:
Основними цілями регулювання є:
- приведення рішень сільської ради у відповідність до норм та вимог чинного законодавства;
- відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування при вирішенні питань щодо механізму справляння та порядок сплати податків та зборів;
- здійснення планування та прогнозування надходжень від місцевих податків та зборів при формуванні бюджету;
- встановлення доцільних та обґрунтованих розмірів ставок місцевих податків і зборів з урахуванням рівня платоспроможності громадян та суб’єктів господарювання та відповідно до потреб місцевого бюджету та Податкового кодексу України;
- встановити пільги щодо сплати місцевих податків і зборів;
- забезпечити своєчасне надходження до сільського бюджету місцевих податків та зборів;
- забезпечити відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування.
4. Строк виконання заходів з відстеження.
з 01.09.2021 року по 16.09.2021 року.
5. Тип відстеження – базове
6. Методи одержання результатів відстеження.
Для проведення базового відстеження використовувався статистичний метод. Відстеження результативності регуляторного акта проведено відповідно до фактичних надходжень до сільського бюджету від суб’єктів господарювання, які сплачують місцеві податки і збори.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних.
Враховуючи цілі регулювання, для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності:
- обсяг надходжень місцевих податків та зборів до місцевого бюджету;
- рівень проінформованості суб’єктів господарювання – платників місцевих податків і зборів.
СТАТИСТИЧНІ ПОКАЗНИКИ
тис.грн.
Надходження до місцевого бюджету від сплати місцевих податків і зборів
|
фактичні надходження 2020 рік
|
Очікувані надходження 2021 рік
|
+/- (2020 до 2021)
|
Місцеві податки і збори, всього: |
4694597,83грн |
11189200,00 грн |
+6494602,17 |
податок на нерухоме майно |
36145,59 грн |
195900,00 грн |
+159754,41 |
земельний податок |
3523789,46грн |
6240400,00 грн |
+2716610,54 |
єдиний податок |
1128242,78грн |
4742500,00грн |
+3614257,22 |
транспортний податок |
6420,00 грн |
10400,00 грн |
+3980,00 |
8. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта.
Прийняття даного регуляторного акта дає можливість привести регулювання у відповідність з Податковим кодексом України; забезпечити збалансованість інтересів суб’єктів господарювання, населення та органу місцевого самоврядування; збільшити дохідну частину бюджету міської ради від надходжень місцевих податків і зборів, сприяти її соціально-економічному розвитку .
Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступінь досягнення мети будуть визначені при повторному відстеженні. Повторне відстеження регуляторного акту буде проведено через рік з дня набрання ним чинності. За результатами повторного відстеження буде визначена ефективність та доцільність регуляторного акту.
Головний спеціаліст - юрисконсульт Олександр ПОЛІЩУК
Звіт
про базове відстеження результативності регуляторного акта — рішення Селищенської сільської ради «Про встановлення ставок орендної плати
за земельні ділянки на території
Селищенської сільської ради на 2022 рік»
16.12.2021 p.
1. Вид та назва регуляторного акта.
Рішення Селищенської сільської ради від 22.09.2021 № 16-115/VIII «Про встановлення ставок орендної плати за земельні ділянки на території Селищенської сільської ради на 2022 рік».
2. Назва виконавця заходів з відстеження.
Головний спеціаліст - юрисконсульт
3. Цілі прийняття акта:
- встановлення відносин, що виникають у сфері справляння місцевих податків та зборів;
- встановлення доцільних та обгрунтованих розмірів ставок орендної плати за земельні ділянки з урахуванням рівня платоспроможності суб’єктів господарювання та відповідно до Податкового кодексу України;
- збільшення надходжень до бюджету Селищенської сільської територіальної громади за рахунок орендної плати за земельні ділянки;
- здійснення прогнозування та планування надходжень від орендної плати за земельні ділянки при формуванні бюджету.
4. Строк виконання заходів з відстеження.
3 01.12.2021 року по 16.12.2021 року.
5. Тип відстеження – базове
6. Методи одержання результатів відстеження.
Відстеження результативності регуляторного акта проводиться відповідно до статистичної звітності, яка надходить до Фінансового відділу Селищенської сільської ради від Державної казначейської служби України у Черкаській області про надходження від орендної плати за земельні ділянки.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних.
Враховуючи цілі регулювання, для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності:
- обсяг надходжень від орендної плати за земельні ділянки;
- рівень поінформованості суб’єктів господарювання — від орендної плати за земельні ділянки.
|
Кількісні та якісні значення показників результaтивнocтi:
8. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта.
Прийняття даного регуляторного акта забезпечить:
- поповнення дохідної частини бюджету Селищенської сільської територіальної громади для забезпечення реалізацїї програм соціально-економічного розвитку;
- збільшення суспільних благ територіальної громади.
Головний спеціаліст - юрисконсульт Олександр ПОЛІЩУК
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта
рішення сільської ради «Про встановлення місцевих
податків і зборів на 2022 рік»
1. Вид та назва регуляторного акта.
Рішення сільської ради «Про встановлення місцевих податків і зборів на 2022 рік»
2. Назва виконавця заходів з відстеження.
Головний спеціаліст - юрисконсульт
3. Цілі прийняття акта:
Основними цілями регулювання є:
- приведення рішень сільської ради у відповідність до норм та вимог чинного законодавства;
- відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування при вирішенні питань щодо механізму справляння та порядок сплати податків та зборів;
- здійснення планування та прогнозування надходжень від місцевих податків та зборів при формуванні бюджету;
- встановлення доцільних та обґрунтованих розмірів ставок місцевих податків і зборів з урахуванням рівня платоспроможності громадян та суб’єктів господарювання та відповідно до потреб місцевого бюджету та Податкового кодексу України;
- встановити пільги щодо сплати місцевих податків і зборів;
- забезпечити своєчасне надходження до сільського бюджету місцевих податків та зборів;
- забезпечити відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування.
4. Строк виконання заходів з відстеження.
з 01.09.2021 року по 16.09.2021 року.
5. Тип відстеження – базове
6. Методи одержання результатів відстеження.
Для проведення базового відстеження використовувався статистичний метод. Відстеження результативності регуляторного акта проведено відповідно до фактичних надходжень до сільського бюджету від суб’єктів господарювання, які сплачують місцеві податки і збори.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних.
Враховуючи цілі регулювання, для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності:
- обсяг надходжень місцевих податків та зборів до місцевого бюджету;
- рівень проінформованості суб’єктів господарювання – платників місцевих податків і зборів.
СТАТИСТИЧНІ ПОКАЗНИКИ
тис.грн.
Надходження до місцевого бюджету від сплати місцевих податків і зборів
|
фактичні надходження 2020 рік
|
Очікувані надходження 2021 рік
|
+/- (2020 до 2021)
|
Місцеві податки і збори, всього: |
4694597,83грн |
11189200,00 грн |
+6494602,17 |
податок на нерухоме майно |
36145,59 грн |
195900,00 грн |
+159754,41 |
земельний податок |
3523789,46грн |
6240400,00 грн |
+2716610,54 |
єдиний податок |
1128242,78грн |
4742500,00грн |
+3614257,22 |
транспортний податок |
6420,00 грн |
10400,00 грн |
+3980,00 |
8. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта.
Прийняття даного регуляторного акта дає можливість привести регулювання у відповідність з Податковим кодексом України; забезпечити збалансованість інтересів суб’єктів господарювання, населення та органу місцевого самоврядування; збільшити дохідну частину бюджету міської ради від надходжень місцевих податків і зборів, сприяти її соціально-економічному розвитку .
Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступінь досягнення мети будуть визначені при повторному відстеженні. Повторне відстеження регуляторного акту буде проведено через рік з дня набрання ним чинності. За результатами повторного відстеження буде визначена ефективність та доцільність регуляторного акту.
Головний спеціаліст - юрисконсульт Олександр ПОЛІЩУК
Звіт
про базове відстеження результативності регуляторного акта — рішення Селищенської сільської ради «Про встановлення ставок орендної плати
за земельні ділянки на території
Селищенської сільської ради на 2022 рік»
16.12.2021 p.
1. Вид та назва регуляторного акта.
Рішення Селищенської сільської ради від 22.09.2021 № 16-115/VIII «Про встановлення ставок орендної плати за земельні ділянки на території Селищенської сільської ради на 2022 рік».
2. Назва виконавця заходів з відстеження.
Головний спеціаліст - юрисконсульт
3. Цілі прийняття акта:
- встановлення відносин, що виникають у сфері справляння місцевих податків та зборів;
- встановлення доцільних та обгрунтованих розмірів ставок орендної плати за земельні ділянки з урахуванням рівня платоспроможності суб’єктів господарювання та відповідно до Податкового кодексу України;
- збільшення надходжень до бюджету Селищенської сільської територіальної громади за рахунок орендної плати за земельні ділянки;
- здійснення прогнозування та планування надходжень від орендної плати за земельні ділянки при формуванні бюджету.
4. Строк виконання заходів з відстеження.
3 01.12.2021 року по 16.12.2021 року.
5. Тип відстеження – базове
6. Методи одержання результатів відстеження.
Відстеження результативності регуляторного акта проводиться відповідно до статистичної звітності, яка надходить до Фінансового відділу Селищенської сільської ради від Державної казначейської служби України у Черкаській області про надходження від орендної плати за земельні ділянки.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних.
Враховуючи цілі регулювання, для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності:
- обсяг надходжень від орендної плати за земельні ділянки;
- рівень поінформованості суб’єктів господарювання — від орендної плати за земельні ділянки.
|
Кількісні та якісні значення показників результaтивнocтi:
8. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта.
Прийняття даного регуляторного акта забезпечить:
- поповнення дохідної частини бюджету Селищенської сільської територіальної громади для забезпечення реалізацїї програм соціально-економічного розвитку;
- збільшення суспільних благ територіальної громади.
Головний спеціаліст - юрисконсульт Олександр ПОЛІЩУК
ЗВІТ
про базове відстеження результативності проекту регуляторного акту-
рішення Селищенської сільської ради
«Про встановлення місцевих податків і зборів на 2019 рік»
1.Вид та назва регуляторного акту:
Проект рішення Селищенської сільської ради
«Про встановлення місцевих податків і зборів на 2019 рік»
2.Назва виконавця заходів базового відстеження:
Виконавчий комітет Селищенської сільської ради
3.Цілі прийняття акту:
Ціллю прийняття цього регуляторного акту є встановлення у Селищенській ОТГ місцевих податків і зборів відповідно до визначеного Податковим Кодексом України (зі змінами) переліку і в межах визначених ним граничних розмірів ставок та отримання до сільського бюджету Селищенської сільської ради відповідних надходжень.
4.Строк виконання заходів з відстеження:
01.06.2018 – 29.06.2018
5. Тип відстеження:базове відстеження.
6.Методи одержання результатів відстеження:статистичний
- вивчення умов здійснення господарської діяльності по видах, по яких встановлюються ставки єдиного податку та місцевих податків і зборів;
7.Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи даних:
Враховуючи цілі регулювання, для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності:
1). Статистичні показники:
- сума надходжень до сільського бюджету у вигляді місцевих податків і зборів, грн.;
Для визначення кількісного значення статистичних показників результативності використовувалися дані бухгалтерського обліку.
2). Показники соціологічних досліджень:
- рівень поінформованості суб’єктів підприємницької діяльності щодо положень регуляторного акта;
- розмір коштів, що витрачаються суб’єктами господарювання,пов’язаними з виконанням вимог акта.
Кількісне значення показників соціологічного дослідження отримане в результаті проведення опитування суб’єктів підприємницької діяльності, організованого працівниками виконавчого органу сільської ради.
8.Кількісні та якісні значення показників результативності акту:
Показники результативності дії регуляторного акту |
2017 рік |
6 місяців 2018 |
Прогноз на 2019 рік |
1. Надходження досільського бюджету місцевих податків і зборів, разом, тис.грн |
1016920,73 |
426653,61 |
951500 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки |
27976,59 |
19318,33 |
41000 |
Транспортний податок |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Податок на землю |
721278,58 |
267026,06 |
630000 |
Єдиний податок І група |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Єдиний податок ІІ група (від 8 до 20%) |
267665,56 |
140309,22 |
280500 |
Розмір коштів і час, що витрачатимуться платниками місцевих податків і зборів, пов’язаними з виконанням вимог регуляторного акту:
- розмір коштів визначається на підставі Податкового кодексу України;
- час, який витрачають платники місцевих податків і зборів не залежить від їх розміру.
Основним показником результативності регуляторного акту є збільшення надходжень до сільського бюджету.
Прийняття даного регуляторного акту забезпечить:
- поповнення дохідної частини сільського бюджету для забезпечення реалізації програм соціально-економічного розвитку села;