Селищенська громада
Черкаська область, Звенигородський район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області надає роз’яснення щодо внесення змін/доповнення/уточнення до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування

Дата: 11.09.2023 10:41
Кількість переглядів: 50

Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області надає роз’яснення щодо внесення змін/доповнення/уточнення до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі –  Реєстр застрахованих осіб).

Відповідно до п. 2 розділу ІІ Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 18.06.2014 № 10-1 (у редакції постанови правління ПФУ від 27.03.2018 № 8-1), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.04.2018 за № 476/31928 (далі – Положення № 10-1), джерела формування Реєстру застрахованих осіб визначені статтею 18 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

У Реєстрі застрахованих осіб накопичується, зберігається, автоматично обробляється інформація про фізичних осіб, які підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню відповідно до законодавства, та інформація, необхідна для обчислення і призначення страхових виплат за видами загальнообов'язкового державного соціального страхування із:

  • звітності та повідомлень про прийняття працівника на роботу;

  • системи персоніфікованого обліку у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування;

  • електронних пенсійних справ;

  • системи обліку сплати страхових внесків;

  • фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування;

  • відомостей, що подаються застрахованими особами у випадках, передбачених законами та положенням;

  • реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;

  • центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації актів цивільного стану;

  • звернень громадян до органів Пенсійного фонду України;

  • інших джерел, передбачених законодавством.

 

Принагідно інформуємо, що у разі виявлення некоректних відомостей у своїй обліковій картці (на поточний момент - прізвище, ім’я, по батькові; дата народження, місце народження; стать; громадянство; серія та номер паспорта; номер телефону (за згодою); адреса місця реєстрації та проживання) Ви можете самостійно подати анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб за формою згідно з додатком 2 до Положення № 10-1 (далі – Анкета застрахованої особи) та документи, що підтверджують внесення/зміну/уточнення даних та належність Вам помилкових даних (паспорт (інший документ, що посвідчує особу), трудова книжка, документ, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта, свідоцтво про шлюб) (п. 8 розділу ІV Положення № 10-1).

Для внесення змін необхідно самостійно у режимі онлайн, авторизувавшись на Вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП), або системи інтегрованої ідентифікації GOV ID через операторів BankID (ідентифікація за допомогою номера банківської картки), або MobileID (через мобільного оператора, якщо сім- картка містить електронний цифровий підпис).

Щоб сформувати та подати Анкету застрахованої особи дистанційно потрібно:

1. Увійти до Особистого кабінету на Вебпорталі.

2. Перейти до лівого бокового меню та в розділі «Комунікації з ПФУ» обрати пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб».

3. Після заповнення всіх реквізитів електронного бланку Анкети застрахованої особи прикріпити скановані копії документів:

  • паспорта (прикріплення сканованих сторінок паспорта є обов’язковим);

  • довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (не обов’язковий документ);

  • іншого документа, який посвідчує особу;

  • інші документи, які підтверджують правомірність внесення змін (документ, який підтверджує дані місця реєстрації та місця проживання, інші).

4. Підписати звернення власним КЕП (ввести КЕП та пароль до нього), надати згоду на обробку персональних даних та натиснути кнопку «Відправити до ПФУ».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора